Tarinamme

Kaikki sai alkunsa siitä, kun äitiyslomalla olevaa neljä nuorta naista jäi kaipaamaan seuraa ja inspiraatiota kiireiseen ja välillä raskaaseen vauva-arkeen. Löysimme podcastit, eli applikaatioiden kautta kuunneltavat puheohjelmat, joista muodostui nopeasti vaunukävelyiden paras ystävä. Puheohjelmat tarjosivat myös paljon kaivattuja pieniä hetkiä omaa aikaa.

Olimme jo usean vuoden ajan seuranneet podcastien huimaa nousua Ruotsissa yhdeksi maan suosituimmista mediamuodoista. Suomessa podcastien läpimurtoa oli odotettu pitkään, mutta yksikään mediakentän toimija ei tuottanut konsepteja tai sisältöä samalla tavalla kuin naapurimaassamme.

Wecast on rohkea ja ennakkoluuloton. Haluamme luoda aitoa ja syväluotaavaa sisältöä, joka liikuttaa ja tarjoaa omaa aikaa hektisen arjen ja nopeatempoisen sisältötulvan keskellä. Tartumme pinnan alla kupliviin aiheisiin ja tarjoamme vaihtoehtoisia näkökulmia ajankohtaisin ilmiöihin.

Tavoitteenamme on tarjota kuuntelijoille oivaltavia ja viihdyttäviä hetkiä omaa aikaa laadukkaan sisällön parissa. Podcast on mediamuotona intiimi ja kuuntelijaa herkästi puhutteleva. Toivomme, että poddaajistamme tulee kuin parhaita ystäviäsi, joiden kanssa haluat jakaa elämän suuret ja pienet tunteet sekä oppia uutta!

Tiimimme

 

Hanna Westerholm - perustaja

Kaupalliset yhteistyöt, konseptien kehitys

Hanna on, saksalaissuomenruotsalainen kauppatieteiden maisteri ja markkinointiammattilainen, joka kahden pojan jälkeen löysi sisäisen yrittäjänsä ja tuo nyt Wecastin toimitusjohtajana sisältöä ihmisten elämään. Harrastuksenaan Hanna auttaa muutosvalmentajana ihmisiä saavuttamaan täyden potentiaalinsa. Erityisosaaminen; suhdemarkkinonti, verkostot ja sisältökonseptit.

Victoria Beger - perustaja

Konseptit, tuotteistus ja markkinaosaaminen

Victoria on Tukholmassa asuva trendien haistaja ja kova projektiammattilainen. Victorialla on pitkä kokemus asiakkuuksien ja liiketoiminnan kehittämisestä erityisesti b2b-puolelta. Erityisosaaminen; podcast-markkinatuntemus, konseptit, asiakkuuksien kehittäminen, vaativien projektien hallinta, liikejuridiikka ja sopimukset.

Ira Gylling

Myynti ja markkinointi & konseptit

Ira on digitaalisen markkinoinnin ja liiketoimintakehityksen ammattilainen . Hänellä on yli 7 vuoden kokemus digitaalisen myynnin ja asiakkuusmarkkinoinnin kehitystyöstä eri aloilla. Erityisosaaminen; liiketoiminnan kehitys, operatiivisen toiminnan kehittäminen, asiakkuusmarkkinointi, asiakaskokemuksen johtaminen, digitaalinen myynti sekä growth hacking.

Emilia Gustafsson

Konseptit ja tuotekehitys

Emilia on sosiologi ja strategi, jolla on pitkä kokemus brändien rakentamisesta. Tällä hetkellä Emilia työskentelee asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa Kopla Helsingissä intohimonaan kuluttajien tarpeiden syvällinen ymmärtäminen. Työn ohessa Emilia toimii sertifioituna valmentajana, joka auttaa ihmisiä saavuttamaan tavoitteensa. Erityisosaaminen: brändistrategiat, kuluttajakäyttäytyminen, konseptisuunnittelu, asiakaskokemuksen kehittäminen ja sisältömarkkinointi.