Takaamme kiinnostavat kohderyhmät ja hyvät konversiot

Podcast-markkinointi on lähes poikkeuksetta natiivimainontaa, joka toimii tutkitusti: 65 % kuuntelijoista on valmis ostamaan ohjelmissa esiteltyjä tuotteita. Natiivimainonnassa ohjelman juontaja kertoo omilla sanoillaan tarinallisesti kumppaninsa tuotteesta. Podcast on mediana hyvin intiimi ja kuuntelijat sitoutuneita. Siksi podcast-markkinoinnin vaikuttavuus on omaa luokkaansa. 

Tuotamme ohjelmia mm. seuraaville kohderyhmille:

  • Lapsiperheet
  • Urbaanit nuoret aikuiset
  • Tyylitietoiset hedonistit
  • Hyvinvointi-intoijlijat
  • Yrittäjät ja "Startup-skene"

Tarjoamme Kumppaneille seuraavia mainosmuotoja

 

Mainonta toteutetaan Acast-sovelluksessa dynaamisesti niin, että se päivittyy automaatisesti jokaiseen jaksoon. Tällä tavalla voimme vaihtaa mainoksen kerralla kaikkiin jaksoihin, sekä uusiin että vanhoihin, ja varmistamme, että kaikki mainokset ovat ajan tasalla. Acast-sovelluksessa on myös mahdollista tehdä jakson yhteyteen klikattava banneri (640x640), joka näkyy sovelluksessa jaksoa kuunneltaessa. Tämä mahdollistaa mainostajalle paikan, jossa voi esitellä esimerkiksi kampanjakoodin tai vastaavan sisällön, joka tukee äänimainosta.  

 

Kiinnostuitko ja hauat palvelusi tai tuotteesi podcasteihimme? 
Ole yhteydessä niin kerromme lisää!