Takaamme kiinnostavat kohderyhmät ja hyvät konversiot

Podcast markkinointi on lähes poikkeuksetta natiivimainontaa, joka toimii tutkitusti: 65% kuuntelijoista on valmis ostamaan ohjelmissa esiteltyjä tuotteita. Natiivimainonnassa ohjelman juontaja kertoo omilla sanoillaan tarinallisesti kumppaninsa tuotteesta. Vaikuttavuus on blogimarkkinoinnin luokkaa. Mainokset kuunnellaan hyvin, koska niiden skippaaminen on iso vaiva.

Tuotamme ohjelmia mm. seuraaville kohderyhmille:

  • Lapsiperheet
  • Urbaanit nuoret aikuiset
  • Tyylitietoiset hedonistit
  • Hyvinvointi-intoijlijat
  • Yrittäjät ja "Startup-skene"
  • Ajattelevat nuoret

Tuotamme myös räätälöityjä podcasteja yrityksille

  • Juuri alalle sovitetun sisällön, räätölöity kohderyhmän mukaan
  • Ajankohtaiset juontajat
  • Ammattimaisen tuotannon: äänitys studiossa, leikkakaus, tunnusmusiikki yms.
  • Kansikuvat sekä muun markkinointimateriaalin sisällön jakeluun eri kanavissa

Tarjoamme Kumppaneille seuraavia mainosmuotoja

 

Mainonta toteutetaan Acast sovelluksessa dynaamisesti niin, että se päivittyy automaatisesti jokaiseen jaksoon. Tällä tavalla voimme vaihtaa mainoksen samalla kertaa niin uusiin kuin kirjaston vanhempiin jaksoihin samalla kertaa ja varmistamme että kaikki mainokset ovat ajan tasalla. Mainoskausi on 4 viikkoa. Acast sovelluksessa on myös mahdollista tehdä jakson yhteyteen klikattava banneri (640x640), joka näkyy sovelluksessa jaksoa kuunneltaessa. Tämä mahdollistaa mainostajalle paikan jossa voi esitellä tuotteen promokoodin tai vastaavan sisällön joka tukee äänimainosta.  

 

Kiinnostuitko ja hauat palvelusi tai tuotteesi podcasteihimme? 
Ole yhteydessä niin kerromme lisää!